Kategorie

Informacje

FAQ - Najczęściej pojawiające się pytania od klientów ABC dla Dzieci

1. Czy można złożyć zamówienie nie rejestrując się?
Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie, mailowo lub bez rejestrowania na naszej stronie.

2. Czy wszystkie produkty znajdujące się na stronie sklepu internetowego artykulydzieciece.pl można kupić w sklepach stacjonarnych ABC Dla Dzieci?
Staramy się posiadać jak największy wybór produktów eksponowanych w naszych sklepach stacjonarnych, jednak prezentacja pełnej oferty każdego z producentów nie jest możliwa.

3. Czy promocje i wyprzedaże obowiązujące w artykulydzieciece.pl obowiązują również w sklepach stacjonarnych ABC Dla Dzieci?
Jeżeli cena w sklepie internetowym jest niższa możemy poprosić obsługę sklepu stacjonarnego o obniżenie ceny.

4. Czy sklep internetowy artykulydzieciece.pl posiada karty stałego Klienta?
Nie w tej chwili nie zamierzamy wprowadzać takiego rozwiązania.

5. W jaki sposób można sprawdzić dostępność produktów w sklepach stacjonarnych ABC Dla Dzieci?
Najłatwiej skontaktować się telefonicznie lub wysłać zapytanie drogą mailową.

6. Co powinienem zrobić, jeśli kupiłem gdzieś indziej produkt, który uprzednio zamówiłem w artykulydzieciece.pl?
Prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji drogą mailową.

7. W jaki sposób mogę uzyskać kod rabatowy na zakupy w artykulydzieciece.pl?
Z uwagi na liczne promocje i oferty specjalne, na chwilę obecną nie planujemy wprowadzać specjalnych rabatów w sklepie internetowym artykulydzieciece.pl

8. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie w artykulydzieciece.pl?
Za produkty kupione w naszym sklepie można zapłacić przelewem elektronicznym wybierając logo banku w którym posiadamy konto, przelewem tradycyjnym, przy odbiorze towaru u kuriera lub w naszym sklepie stacjonarnym w przypadku odbioru osobistego.

9. Czy mogę zmienić formę płatności np. z płatności z góry na płatność przy odbiorze?
Tak, wystarczy odpowiednio edytować zamówienie lub poinformować nas o tym fakcie telefonicznie bądź też drogą mailową.

10. Czy otrzymam potwierdzenie zapłaty po dokonaniu przelewu?
Tak, system elektronicznych płatności wyślę automatycznie potwierdzenie zapłaty.

11. Jaki mam czas na opłacenie zamówienia, gdy wybrałem opłatę przelewem lub kartą kredytową?
Prosimy o uregulowanie płatności w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia.

12. Czy jest możliwość zakupu w artykulydzieciece.pl na raty?
Tak, zakupy ratalne realizujemy za pośrednictwem firmy Santander.

13. Chce zrezygnować z faktury, czy możecie jej nie wysyłać?
W takim przypadku prosimy o niezwłoczne poinformowanie obsługi sklepu drogą mailową.

14. W jaki sposób mogę uzyskać duplikat faktury?
W tym celu prosimy o kontakt mailowy.

15. Kiedy do zamówień w artykulydzieciece.pl są doliczane dodatkowe koszty?
W przypadku zaznaczenia przez klienta opcji „zapakuj jako prezent”.

16. Ile czasu zajmuje dostawa pocztą/kurierem/do sklepu?
Przesyłki realizowane pocztą dochodzą zazwyczaj w ciągu 48 godzin, kurierem 24 godziny do sklepu w zależności od dostępności towaru u dystrybutora.

17. Ile prób dostarczenia przesyłki podejmuje kurier i czy zostanie podjęta kolejna próba dostarczenia zamówienia, jeżeli kurier nie zastanie mnie w domu?
Kurier zazwyczaj podejmuje 2 próby dostarczenia przesyłki pod wskazany adres.

18. W jakich godzinach są dostarczane przesyłki?
Przesyłki dostarczane są między 8-17. Zazwyczaj osoba doręczająca kontaktuje się wcześniej telefonicznie w celu ustalenia godziny dostawy.

19. Czy można zmienić formę dostawy z przesyłki kurierskiej na odbiór w sklepach stacjonarnych ABC Dla Dzieci?
Tak, jak najbardziej należy w tym celu odpowiednio edytować zamówienie.

20. Czy produkty złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
Tak, w takim przypadku prosimy o odpowiednią informację w uwagach do zamówienia.

21. Czy mogę zwrócić kupiony produkt?
Tak, zgodnie z prawem produkty zakupione poza siedzibą firmy mogą zostać zwrócone w ciągu 10 dni.

22. Czy można wymienić kupiony produkt?
W takim przypadku prosimy o kontakt z obsługą.

23. Jak dowiedzieć się kiedy, będzie osiągalny produkt aktualnie niedostępny?
Najszybciej drogą mailową lub telefonicznie.

24. Czy jest możliwość wysłania zamówienia za zagranicę?
W takim przypadku prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

25. Czy jest możliwość odbioru osobistego w sklepach stacjonarnych ABC Dla Dzieci?
Tak, w takim przypadku należy zaznaczyć odbiór osobisty podczas składania zamówienia.

26. Czy zamówienie z odbiorem w sklepach stacjonarnych ABC Dla Dzieci może odebrać inna osoba?
W przypadku wcześniejszej wpłaty musi posiadać dowód zapłaty oraz wcześniejsze upoważnienie przesłane drogą mailową.

27. Ile czasu mam na odbiór zamówienia w sklepach ABC Dla Dzieci?
Zamówienia prosimy odbierać w ciągu 3 dni roboczych.

28. Jak wygląda procedura odbioru zamówień z artykulydzieciece.pl w sklepach stacjonarnych ABC Dla Dzieci?
Podczas zamawiania należy wybrać opcję odbioru osobistego w momencie otrzymania informacji o zrealizowaniu zamówienia wydrukować potwierdzenie i udać się z nim do naszego sklepu.

29. Czy jest możliwość wydłużenia czasu, jaki mam na odbiór zamówienia w sklepach ABC Dla Dzieci?
Tak w takich przypadkach prosimy o kontakt z obsługą.

ABC Dla Dzieci
ul. Fordońska 46 G
85-719 Bydgoszcz, PL-KP

Poniedziałek:  09:00 - 19:00

Wtorek:  09:00 - 19:00

Środa:  09:00 - 19:00

Czwartek:  09:00 - 19:00

Piątek:  09:00 - 19:00

Sobota:  09:00 - 16:00

Niedziela:  10:00 - 14:00